Over Broekerhoren
Broekerhoren is een volledig zelfstandig en lokaal audiciensbedrijf. Hierdoor weet u wie we zijn en treft u in onze winkel altijd dezelfde gezichten aan. En wat je van een zelfstandige ondernemer mag verwachten lopen wij net dat stapje harder voor u. Onze wachttijden zijn kort en wij zijn in de regio als één van de weinige audiciensbedrijven op zaterdag geopend.
Opening 2023
Op dinsdag 4 april 2023 vond de feestelijke opening plaats door de wethouder van gemeente Dijk en Waard, de heer Fred Ruiten. Onze audicienswinkel Broekerhoren BV is gevestigd aan het Broekerplein 7, naast winkelcentrum Broekerveiling in Broek op Langedijk.
Klik op het icoon van nieuwsblad Dijk en Waard
voor het artikel in de krant.
Wie doet wat bij ons bedrijf?
De audicien van Broekerhoren is Michael Obbes. Zijn partner is Ingrid Volkerijk werkt in de zorg, maar op zaterdag treft u haar gastvrouw.
Chris, de zoon van het gezin, volgt de opleiding tot audicien en ondersteunt Michael in de dagelijkse werkzaamheden. Dochter Elise is verantwoordelijk voor de marketing van het bedrijf en verzorgt alle uitingen van het bedrijf.
Keurmerk register audicien
Broekerhoren is een geregistreerd StAr audicienwinkel. Hierdoor wordt u geholpen volgens de kwaliteitsnormen van de Stichting Audicien Register. Een aantal zekerheden zijn vastgelegd, zoals dat u wordt geholpen door een gediplomeerde professional die de dienstverlening verricht volgens objectieve kwaliteitsmaatstaven. Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van geijkte apparatuur en gevalideerde werkmethoden. Tevens wordt gewerkt met een breed assortiment van hoortoestellen binnen de collectie van de zorgverzekering, het zgn ZN-protocol.
Aangesloten bij CvzA
Broekerhoren is aangesloten bij Collectief van zelfstandige Audiciens. De audiciens van CvzA staan voor kwaliteit, deskundigheid, betrouwbaarheid en maken zich hard voor echte hoorzorg met aandacht voor persoonlijke service en vakmanschap. De aangesloten audiciens zijn zelfstandige audiciens die mee kunnen beslissen en denken over de te maken afspraken.